Tecnulugia di trasfurmazione di a salsa di tomate

Un gran numeru di frutti freschi sò maturi, è a pruduzzione di cunfitture deve sempre cuncentrassi nantu à dui aspetti

In estate, i meloni freschi è i frutti di parechji culori sò nantu à u mercatu, purtendu una vasta pruvista di materie prime à u mercatu di trasfurmazione prufonda di i frutti. In l'industria di trasfurmazione prufonda di frutti, a marmellata hè unu di i segmenti principali di u mercatu. A marmellata agria è dolce, ch'ella sia servita cù u pane o mischjata cù u yogurt, pò fà l'appitittu à a ghjente. Ci sò parechji tippi di marmellate nantu à u mercatu, cumpresi marmellata di ciliegie, marmellata di fragole, marmellata di mirtilli ecc. Cù u sviluppu di a tecnulugia alimentaria, a produzzione di marmellata hè stata capace di esse automatizata, ma a sicurezza alimentare necessita sempre attenzione.

Jam hà una longa storia di fabricazione di jam. In u passatu, fà marmellata era un modu di priservà i frutti per un bellu pezzu. Oghje ghjornu, a cunfittura hè diventata un ramu impurtante di u mercatu di trasfurmazione prufonda di i frutti. E statistiche di u Dipartimentu di Ricerca di Statista mostranu e vendite di cunfitture, gelatine è cunfitture canadiane per categuria per e 52 settimane finite u 6 di ghjennaghju di u 2016. Durante stu periodu, e vendite di Marmalade sò state circa 13,79 milioni di dollari.

Mentre a scala di e vendite di u mercatu si espande, u prucessu di pruduzzione di marmellate hè ancu in costante rinnuvamentu. A qualità di e materie prime di frutti hè a chjave per a produzzione di cunfittura. Dunque, i frutti devenu esse classificati prima di pruduce. U fruttu hè tamisatu cù una macchina di selezzione di qualità di u fruttu, u cattivu fruttu hè sceltu, è e materie prime di alta qualità sò aduprate per a produzzione.

Dopu chì a selezzione di e materie prime hè finita, entrerà formalmente in u ligame di produzione di marmellata. U prucessu di produzzione di marmellata passerà per e tappe di lavatu di frutti, tagli, batte, precucinatura, concentrazione in vuoto, cunservazione, sterilizazione, ecc. L'attrezzamentu automatizatu implicatu include lavatrice di frutti, macchina di taglio di frutti, macchina di pulitura, precucinatura macchina, cuncentratore, Macchina di riempimentu è sigillatura, vaso di sterilizazione à alta pressione, ecc. Cù l'aiutu di sti equipaggiamenti altamente automatizati, u gradu di automazione in a pruduzzione di marmellate hè statu assai miglioratu, chì pò presentà à i consumatori una qualità superiore.

Sicondu e nutizie publicate da u sistema di avvirtimentu rapidu di l'alimentazione è di l'alimentazione di l'Unione Europea recentemente, una certa salsa di mirtilli naziunali in Germania hà fallutu in qualità è in sicurezza, è fiocchi di vetru sò apparsu in u pruduttu. I fabbricanti di marmellate naziunali devenu ancu piglià questu cum'è un avvertimentu, regulà strettamente l'ambiente di produzione è u prucessu di produzione, è piglià precauzioni.

Prima di tuttu, l'imprese devenu evità l'inquinamentu da l'ambiente di produzione. L'attellu di produzzione deve esse custruitu cum'è un attellu pulitu chì risponde à e norme. Una doccia d'aria deve esse installata ancu à a porta per prevene l'inquinamentu causatu da l'impiegati chì entranu è esce da l'attellu. Dopu, hè necessariu sterilizà strettamente l'attrezzatura di produzione, è aduprà u sistema di pulizia CIP per pulì è sterilizzare l'attrezzatura di produzione in tempu per prevene a contaminazione incrociata di residui. Inoltre, l'ispezione in fabbrica di i prudutti ùn pò esse ignorata. L'attrezzatura di ispezione di qualità è di sicurezza alimentare deve esse aduprata per ispezionà vari elementi di sicurezza. Per esempiu, l'attrezzatura di ispezione di corpu stranieri à raggi X pò impedisce l'ingressu di marmellate chì cuntenenu frammenti di vetru in u mercatu.

Cù i consumatori post-90 chì occupanu à pocu à pocu u corpu principale di u mercatu, u mercatu di i consumatori per l'industria di cunfittura hè statu ulteriormente apertu. Per i pruduttori di marmellate, se volenu rompe u monopoliu, anu ancu bisognu di aduprà diverse apparecchiature di produzzione automatizata per arricchisce u gradu di automazione di a produzzione, è prestà molta attenzione à l'igiene è a sicurezza alimentare, è arricchisce a competitività cumpleta di i prudutti da parechji aspetti .


Tempu di posta: Mar-22-2021