Attualità

  • Tempu di posta: Mar-22-2021

    E retorte batch ponu impiegà vari metudi di consegna di prucessi. Alcuni di i quali utilizanu ancu sovrappressione o contropressione per aiutà à prutege l'integrità di u contenitore durante u prucessu (vale à dì: per impedisce à u pacchettu di scoppiare quandu a temperatura è a pressione si formanu in u contenitore durante u ...Leghje più »

  • Tempu di posta: Mar-22-2021

    Un gran numeru di frutti freschi sò maturi, è a produzzione di cunfitture deve sempre focalizassi nantu à dui aspetti In estate, i meloni freschi è i frutti di vari culori sò nantu à u mercatu, purtendu una grande pruvista di materie prime à u mercatu di trasfurmazione prufonda di i frutti. In l'industria di trasfurmazione prufonda di frutti, a marmellata hè ...Leghje più »

  • Tempu di posta: Mar-22-2021

    Credu chì tutti ponu vede e prestazioni di sicurezza è di salute di a replica di sterilizazione, perchè in fondu tuttu u cibu cunservatu hà bisognu di passà per un tale prucessu di sterilizazione, in modo da assicurà a salute di l'alimentu. L'esperienza in securità hè chì l'attrezzatura deve esse cuncepita cun safet ...Leghje più »